Coworking

BIURKA (Coworking)

Miejsca pracy w przestronnej, klimatyzowanej przestrzeni z balkonem, zlokalizowane w budynku przy ul. Genewskiej 25.

Na tym samym piętrze, do wyłącznego użytku coworkerów, osobny pokój z oknem, do rozmów telefonicznych.

Każde biurko wyposażone w ergonomiczny, wysokiej jakości fotel obrotowy marki Sedus.

Możliwość przechowywania rzeczy osobistych w zamykanej szafce.

Wykupując dowolny Abonament Coworking zyskujesz:

Dostęp do szybkiego internetu

Dostęp do szybkiego internetu 100/100 (światłowód symetryczny) – dodatkowo osobny pokój dla coworkerów dla spotkań on-line (internet po kablu)

Powierzchnie do wspólnego korzystania

Przestronna recepcja, łazienki, sala spotkań i sala konferencyjna z wyjściem na ogród, pokój do rozmów telefonicznych, kuchnia (kawa, herbata, woda bez ograniczeń), 

Przyjazne miejsce do pracy

Kameralna atmosfera, cicha, spokojna ulica, ogród, dogodna komunikacja, urok i knajpki Saskiej Kępy w zasięgu spaceru

Usługi dodatkowe

Obsługa recepcyjna (poczta wychodząca i przychodząca, obsługa gości, usługi biurowe), serwis kawowy dla pracowników i gości, skanowanie i kopiowanie dokumentów, usługa sprzątania.

N

Hot desk na 1 dzień

50 zł netto

N

Abonament Coworking Mini Hot desk

8 dni /m-c –  350 zł netto

N

Abonament Coworking Medium Hot desk

12 dni /m-c –  450 zł netto

N

Abonament Coworking Standard Hot desk

24/7-  600 zł netto

N

Abonament Coworking Premium Biurko dedykowane 24/7, z adresem w CEIDG

24 /7-  700 zł netto

Coworking Warszawa - Hot Desk - powierzchnie coworkingowe

FAQ – najczęściej zadawane pytania o coworking

Czy można wynająć biurko coworkingowe na godziny?

Nie oferujemy takiej opcji. Najkrótszy możliwy czas to 1 dzień w cenie 50 zł netto.

Czy można wynająć coworking wieczorem lub w weekend?

Tak, istnieje taka możliwość. Zapewniamy obsługę recepcji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, ale z naszych przestrzeni coworkingowych można korzystać także w pozostałych godzinach. Stali najemcy mają dostęp do budynku 24h/dobę.

W przypadku jednorazowej rezerwacji poza godzinami pracy recepcji prosimy o wcześniejszy kontakt – celem umożliwienia dostępu do budynku.

Czy w przestrzeni coworkingowej można spokojnie popracować?

Tak, jak najbardziej. W przeciwieństwie do wielu dużych coworków, oferujących open space dostępny dla wszystkich, w Tu Lubię wydzieliliśmy osobne pomieszczenia tylko do pracy dla coworkerów.

Każdy z naszych najemców przychodzi popracować w skupieniu, a do rozmów telefonicznych i spotkań online służy specjalnie wydzielone pomieszczenie z oknem. Z kolei wymianie kontaktów i nawiązywaniu relacji służą wspólne przestrzenie, a w szczególności nasze ogrody, w których od wiosny do jesieni toczy się życie w Tu Lubię

Czy stanowiska pracy w coworkingach są komfortowe?

Tak, zapewniamy duże biurko, nieprzylegające do pozostałych, ergonomiczny fotel, dzienne światło oraz szafkę na osobiste rzeczy.

Układ i wyposażenie naszych coworkingów, a także panująca w nich atmosfera sprzyjają efektywności pracy.

Dlaczego warto warto wybrać abonament premium?

Klienci decydujący się na abonament premium otrzymują kontenerek na materiały biurowe. Przy abonamencie premium mamy dostęp do biurka dedykowanego, dzięki czemu masz możliwość pozostawienia swoich rzeczy bezpiecznie zamkniętych, by nikt nie mógł z nich korzystać pod Twoją nieobecność.

Abonament premium zawiera w cenie wirtualny adres, czyli możliwości zarejestrowania firmy w CEIDG pod adresem coworkingu. Abonenci premium mają dostęp do coworkingu 24/7. Jest to najlepsza oferta cenowa dla osób pracujących w biurze coworkingowym regularnie i codziennie.

Napisz, zadzwoń, wpadnij na kawę!

telefon +48 603 922 300

email: biuro@tulubie.pl

Dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych osobowych

14 + 5 =

Biurka / coworking:

 Ul.Genewska 25, 03-940 Warszawa