BIURA DO WYNAJĘCIA
WYNAJEM BIURA – WARSZAWA
Oferujemy do wynajęcia prywatne, umeblowane, zamykane biura.
Usytuowane w obydwu budynkach: przy ul.Genewskiej 6 i Wał Miedzeszyński 552C.
Możliwość rejestracji siedziby firmy pod wybranym adresem. Bez minimalnego okresu najmu, bez ukrytych dodatkowych kosztów, brak kaucji, obowiązuje 1-miesięczny okres wypowiedzenia. Dostęp dla pracowników 24/7. Koszt uzależniony od ilości pracujących osób.
Zapytaj nas o dostępność i cenę.
Oferujemy także możliwość wynajęcia w pełni wyposażonego biura na 1 dzień.
Wynajmując powierzchnię biurową zyskujesz dodatkowo:
Adres siedziby swojej firmy
4h miesięcznie
w wybranej Sali Spotkań i 30% zniżki na pozostałe godziny
100 stron wydruku A4 gratis
Powierzchnie do wspólnego korzystania
Recepcja, łazienki, , kuchnia (kawa, herbata, woda bez ograniczeń), ogród z miejscami do pracy i wypoczynku
Obsługę recepcji
i gości
Małe biura dla 1-3 osób
Najmniejsze biura, usytuowane w obydwu budynkach. Do wynajęcia na dłużej. Gdy są wolne, dostępne także w wynajmie na 1 dzień
średnie Biura dla 3-4 osób
Na Genewskiej 6 to dwa bliźniacze biura na piętrze, z klimatyzacją, jedno od ulicy, drugie od strony ogrodu. Każde z prywatnym balkonem.
Duże biura dla 5-8 osób
Dwa bliźniacze biura na piętrze w budynku przy Genewskiej 6, z klimatyzacją, jedno od ulicy, drugie od strony ogrodu. Każde z prywatnym balkonem i doświetloną wnęką – idealną np. na mały magazynek.
W budynku przy ul. Wał Miedzeszyński 552C największe biura są idealne dla 4-5 osób
FAQ – najczęściej zadawane pytania o biurach
Czy są jakieś ukryte koszty oprócz czynszu najmu?
Nie ma – w miesięcznym czynszu najmu są ujęte wszystkie koszty za wynajmowanie biura, czyli prąd, media, korzystanie z biura, internet, kawa, herbata, kuchnia, sprzątanie, obsługa recepcji.
Ponadto cena obejmuje 4 godziny dostępu do sali spotkań i 100 stron druku czarno-białego. Bez znaczenia pozostaje tu długość abonamentu.
Czy biuro trzeba wynająć na minimalny okres? Czy zapłacę kaucję?
Nie pobieramy żadnej kaucji przy wynajmie biura, a umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jeżeli wiecie, że potrzebujecie biura np. na 6 miesięcy, możemy też podpisać umowę na taki konkretny okres.
Czy można zarejestrować firmę w biurach Tu Lubię?
Tak – jak najbardziej oferujemy taką możliwość, zarówno dla 1-osobowych działalności gospodarczych, jak i spółek czy fundacji. Naszym atutem jest pełna obsługa korespondencji i możliwość organizowania spotkań z klientem lub zebrań zarządu w sali konferencyjnej.
W co wyposażone są biura w Tu Lubię?
Nasze biura do wynajęcia w standardzie mają biurka, ergonomiczne fotele i oświetlenie (zarówno naturalne jak i sztuczne). Na życzenie klienta możemy wstawić szafy lub kontenerki na dokumenty.
Pozwalamy także klientom wstawić własne meble i akcesoria w celu urządzenia biura w własnym zakresie/według własnych upodobań. Jest to nasza duża przewaga nad konkurencją, które rzadko daje taką możliwość, a częściej wręcz zabrania takich praktyk.
Wynajem biura w Warszawie ― dla kogo?
Prowadzisz małą firmę i szukasz wygodnej przestrzeni do pracy bez wysokich kosztów i długiego okresu wypowiedzenia umowy? Biuro do wynajęcia w Warszawie nie musi narażać Twojej działalności na duże koszty ― wystarczy zdecydować się na wynajem biura w Tu Lubię.
Biuro w Warszawie ― zarejestruj swoją firmę pod naszym adresem
Nie możesz pozwolić sobie na własną przestrzeń biurową, a rejestracja firmy w CEIDG pod domowym adresem nie wchodzi w grę? Wynajmując biuro na potrzeby swojej działalności w Tu Lubię, możesz skorzystać z usługi biura wirtualnego i zarejestrować swoją firmę pod adresem blisko centrum Warszawy.
Biuro w Warszawie ― korzystaj z sali spotkań
Masz dość mało komfortowych spotkań z kontrahentami w kawiarniach? A może potrzebujesz przeprowadzić szkolenia dla swoich pracowników? Wynajmując biuro w Warszawie w Tu Lubię, możesz korzystać przez 4 godziny w miesiącu z jednej z dostępnych sal spotkań. Natomiast w pozostałych godzinach przysługuje Ci 30% zniżka.